Kasten op maat bureau

Hierbij een woordje uitleg aangaande onze manier van werken:

– In eerste instantie krijgt een klant van ons een richtprijs, zodat de bouwheer op de hoogte is van de kostenraming. Naargelang budget, kunnen wij in deze eerste fase, aanpassingen voorzien waar nodig.

– Vervolgens wordt een gedetailleerde prijsofferte opgemaakt volgens opmeting bij de klant ter plaatse.

– Een 3D-voorstel wordt uitgewerkt, hetgeen kan worden aangepast naargelang uw wensen.

 

– Een bematingsplan bevestigt de beschikbare ruimte in de kasten, vaste/losse leggers, hoogte werkblad,… Een laatste check-up die eventuele onaangename verrassingen zal uitsluiten.

Praktisch begint elk succesvol project met een nauwkeurige opmeting (mbv laser):

Bovenstaande afbeelding toont ventilatiebuizen dewelke moeten worden weggewerkt achter de kasten.

Met de gordingen dient echter ook rekening gehouden te worden.

Ergonomisch gezien, mag het werkblad niet te hoog worden geplaatst ondanks de radiator. Een uitfrezing in het werkblad + ventilatierooster verhelpen dit probleem.

En zie hier, de ventilatiebuizen zijn weggewerkt:

De bureaukast past tussen de twee gordingen, zodat deze stofvrij kan worden dichtgezet:

Kasten onder schuinte, of trapkasten; benutten alle ruimte onder uw schuin dak of onder uw trap.

Dit principe vereist uiterst nauwkeurige verstekhoeken.

Ladeblok (1 laag/2 middelhoog) in handbereik naast de bureaustoel,

stopcontacten werden in een vast paneel ingewerkt voor printer en dergelijke:

U ziet,

voor een inrichting op maat wordt u door ons bijgestaan van a tot z.

Advies, materiaalkeuze, kostenraming, 3D-voorstel, bematingsplan, plaatsing, service na verkoop.

Cruciale fases die leiden tot een succesvol project.